Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

8. elokuuta 2012

Voihan jippii!

Postaustauko johtuu meidän perheen sairastamisesta. Ensin mä olin törkeessä yskässä nelisen viikkoa, enkä kyennyt tekeen oikeen mitään. Viime viikolla vihdoin pääsin lääkäriin, ja diagnoosiksi sain keuhkoputkentulehduksen. Nyt on alotettu antibiotit, ja ollaan pikkuhiljaa voiton puolella! Eilen sitten Minjan kanssa jouduttiin lähtemään päivystykseen, kun neidin kakka oli ihan pikimustaa, ja raukka nukkui koko päivän. Verikokeissa ei ollut mitään poikkeavaa, neidillä ei ollut kuumettakaan, ja lääkärin mielestä "ookoon näkönen vauva", niin tultiin sitten kotiin. Tänäänkin tuo neiti on ollut tosi väsynyt ja yskinyt, sekä aivastellut jonkin verran. Maanantaina meillä neuvola, jossa aion selvittää asiaa lisää.

Mun kipuilusta huolimatta oltiin toissa viikonloppuna mökkeilemässä, ja mä kastoin talviturkin!!! Tais jäädä tänä kesänä ensimmäiseks ja viimeseks uintikerraks. :D Minja kävi myös ensimmäistä kertaa saunassa, joskin vaan ammeen kanssa :)

Mökkiruoka, parasta!
(varsinkin kun joku muu tekee)
Vietettiin illalla miehen kanssa kaksin aikaa rannassa,
kun neiti  jo nukkui mummon kanssa mökissä<3
Kesäpäivänautiskelua!

Isin kans saunassa!
Iso tyttö!
Löysin kirppikseltä neidille myös rattaat! Ehdottoman käytännölliset Emmaljungan City jetit. Näitä ei käsittääkseni enää valmisteta, mutta aikoinaan ovh ollut about 630€, ja itse pulitin näistä 110€. Kankaat ehjät ja siistit, ja oikeen näppärät ja tukevat meidän menoon!


Meillä on kaverin kanssa (taas) kirppis pöytä, tällä ketaa Lastentori Peikonpesässä, joka on aivan huippu paikka! (sieltä mä nuo rattaatkin löysin). Ehdottomasti kaikki sinne kirppisteleen! Paikan sijainti, hinnat, ja erityisesti palvelu niin kohdillaan kun olla ja voi :)

Mä oon tässä tehnyt satunnaisesti töitä. Jep, oon hullu :D Minja on ollu isänsä, tai mun äidin kanssa ne ajat, kun itse oon ollu töissä (max 3pvä/vko). Oon samalla työnantajalla, jolla oon ollut jo viimeset kymmenen kesää. Tällä viikolla pitäisi mennä huomenna ja lauantaina töihin. Perjantaina meenkin ottaan uutta tatuointia :P Ens maanantaina on Minjan 5kk neuvola! Apua, kun toi neiti vaan kasvaa kasvamistaan. Mä en kestä. Ens viikon viikonloppuna lähdetäänkin Meri-Teijoon viikonloppulomaileen koko porukalla, ja toivon että saisin siitä kasaan kunnon lomailupostauksen :)

Minjan syömisistä pitikin vielä mainitsemani, että jo edellisessä postauksessa mainittujen vellejen (ja sosetestauksien) lisäksi nyt siis ruokavalioon kuuluu maissi-, porkkana-peruna- ja päärynäsose. :) Neiti osaa syödä oikeen hienosti, (lähes) sotkematta! Eikä korvike meinaa kelvata enää mitenkään päin tuollaisten herkkujen jälkeen. Saapi maanantaina nähdä miten neiti onkaan kasvanut 8)

Nyt mutusteleen itetehtyä pitsaa, jotta parin viikon päästä voi hyvillä mielin aloittaa GFG-dietin miehen kanssa!

...Mä tarviin selkeesti jotain postausehdotuksia! :D

3 kommenttia:

  1. Toi Peikonpesä on kyllä ihan paras lastenvaate- ja tarvikekirppis Treella! :) Oon itsekin huomenna menossa varaamaan pöytää sinne. Onko sulla mennyt hyvin siellä myynnissä olleet tuotteet?

    VastaaPoista
  2. Heippa :) kiva blogi sulla ja jään ehdottomasti seurailemaan :)

    http://tuplamama.blogspot.fi/ Tuossa mun blogi jos kiinnostaa käydä kurkkimassa :)

    VastaaPoista
  3. Eskapismi, meillä päättyi pöytä nyt perjantaina, ja pakko kyllä sanoa, että hyvin meni tavarat kaupaksi! :) Mulla oli pöytä keväällä myös edesmenneellä Epelit -kirppiksellä Hervannassa, ja huomattavasti paremmin sai vaatteet kaupaksi kyllä tuolla Peikonpesässä :) Hyviä myyntipäiviä!

    Jenina, kiva jos tykkäsit! :) Täytyykin mennä vilkaisemaan tuota sun blogia, heti kun mun kone toimii (tää käynnistyi puoli tuntia, ja nyt käy niin hitaalla, etten saa mitään tehtyä.) Vaikka piti postauskin kirjottaa!

    VastaaPoista